Klagevejledning
Hvis du ønsker at klage over Sparekassen Vendsyssel, skal du i første omgang kontakte din afdeling.
Hvis du herefter fortsat er uenig i Sparekassen Vendsyssels behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Sparekassen Vendsyssel. Du kan bede din afdeling om at blive henvist, eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.
Sparekassens klageansvarlige
Du kan kontakte sparekassens klageansvarlige per brev eller e-mail:Sparekassen Vendsyssel
Østergade 15, 9760 Vrå
klageansvarlig@sparv.dk
Det Finansielle Ankenævn
Fører din henvendelse ikke til en tilfredsstillende løsning, kan du - hvis du er forbruger, eller det drejer sig om et forhold, der ikke adskiller sig væsentligt fra et privat kundeforhold - vælgeat indbringe din klage for:
Det Finansielle Ankenævn
St. Kongensgade 62, 2.
1264 København K
Tlf. 35 43 63 33
www.fanke.dk
EU-Kommisionens online klageportal
Desuden kan du anvende EU-Kommissionens online klageportal, når du ønsker at indgive en klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du skal indgive klagen på:EU-Kommisionens online klageportal
Når du indgiver en klage, skal du angive sparekassens e-mailadresse klageansvarlig@sparv.dk
Behandling af personoplysninger
Er du utilfreds med vores behandling af dine personoplysninger, kan du klage til Sparekassen Vendsyssels dataansvarlige eller databeskyttelsesrådgiver:
Dataansvarlig er:
Sparekassen Vendsyssel
Østergade 15, 9760 Vrå
CVR-nr. 64 80 68 15
Tlf. 82 22 90 00
Databeskyttelsesrådgiver (DPO) er:
loh@sparv.dk
Datatilsynet
Du kan desuden klage til Datatilsynet per brev eller e-mail:Datatilsynet
Borgergade 28, 5.
1300 København K
dt@datatilsynet.dk