Netbank

Prøv den nye netbank

Klik på nedenstående knapper for at gå til loginsiden.

Privatkunder

Erhvervskunder*

Oplever du problemer med net- og mobilbanken?

Vi har lavet en oversigt over aktuelle driftsinformationer i net- og mobilbanken.

Læs mere

Video-guides til privatkunder

Spørgsmål og svar

Kan jeg fortsat se mit budgetskema i netbank?

Nej, du kan desværre ikke længere se dit budgetskema i netbank. Du kan derfor med fordel tage en kopi af dette inden sammenlægningen.

Har du budgetservice, hjælper vi dig fortsat. Du kan dog ikke se budgettet i netbank.

Ny budgetløsning er på vej

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at finde den fremtidige budgetløsning. Indtil vi har den nye løsning på plads, kan du med fordel bruge vores budgetskabelon.

Download skabelonen og ret den til med dine egne tal og udgifter, så du får overblik over din økonomi.

Download skabelon

Hvordan ændrer jeg rækkefølgen på mine aftaler og konti?

I netbanken kan du allerede nu rette din rækkefølge på både dine aftaler og konti. Når du retter din rækkefølge i netbanken, slår det også igennem på din mobilbank. Se, hvordan du gør i videoen herunder.

Inden du kan få vist dine konti fra andre banker i din netbanken, skal du fra forsiden af netbanken trykke på knappen ’Tilføj konti’ og følge beskrivelsen på skærmen.

Har jeg fortsat geografisk sikkerhed på mit Mastercard?

Nej, desværre. Du skal være opmærksom på, at selvom du tidligere har lavet begrænsninger for, hvor dit Mastercard kan anvendes, er der fra mandag den 8. november åbent for, at du kan bruge dit Mastercard i alle lande, pengeautomater og til nethandel.

Kan jeg bruge Apple Pay og Google Pay, som jeg plejer?

Ja, du kan anvende Apple Pay og Google Pay, som du plejer, hvis dit kort allerede er oprettet i din Wallet.

Vær opmærksom på, at det ikke er muligt at oprette og anvende Apple Pay og Google Pay efter konverteringen, hvis dit kort ikke allerede er oprettet i din Wallet. Dette gælder, indtil du modtager et nyt kort fra sparekassen. 

Har du brug for et nyt kort, så kontakt din rådgiver.

* Vi arbejder på at gøre vores nye net- og mobilbank klar til erhvervskunder - i mellemtiden skal du benytte en tidligere version.

Hvad synes du om din nye net- og mobilbank?

Vi arbejder løbende på at forbedre vores selvbetjeningsløsninger, så det bliver hurtigere og mere enkelt at klare de daglige pengesager. Derfor har vi udviklet din nye net- og mobilbank i samarbejde med vores kunder.

Derfor vil vi meget gerne høre fra dig, hvis du har kommentarer eller konkrete forbedringsforlslag til net- og mobilbanken.